Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012


                                         ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΜΠΟΡΗΣ
Απόσπασμα από το βιβλίο, Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΕΝΟΣ <<ΤΡΕΛΟΥ>> 
Από τις εκδόσεις του  Περιοδικού  ΟΜΠΡΕΛΑ  1991
Τα κυπαρίσσια τρίζουν.              Σμίγουν τα κορμιά τους και οι κορφές τυλίγουν τις  γλώσσες τους.    Ερωτικός οργασμός και οι μαρμάρινες πλάκες σηκώνονται. Κάτω από τους τάφους φωνές, φωνές ομοιότυπες.          Φωνές των προγόνων μας. Θα    φέρω γύρω το μαντρότοιχο. Ύστερα θα τρυπώσω απ το φεγγίτη.    Θέλω να μπω στο βασίλειό σας, να αράξω κάτω από μια πλάκα φτύνοντας για τελευταία φορά τα μούτρα των ηλιθίων.     Αγαπητά μου πνεύματα. Πρόγονοι των προγόνων μου. Όπως βλέπετε το χιόνι έφτασε τα πέντε εκατομμύρια μέτρα ύψος και ακόμα ρίχνει κάτι νιφάδες  μήκους, πλάτους, ύψους, όγκους κυβικών μέτρων ισόμετρες με τις ανάσες μου.      Απόψε φόρεσα το κοντομάνικο πουκάμισο και ένα παντελόνι που είμαι αναγκασμένος να το τεντώνω ώσπου να καλύψει τα γόνατά μου. Τα γόνατά μου δεν πρέπει να βραχούν.
Πρέπει να είναι στεγνά σαν τη γλώσσα μου. Τι, γιατί είπατε; Α! Μην βιάζεστε θα τα πούμε και αυτά.          Έχουμε στη διάθεσή μας όλους τους αιώνες. Εμείς οι τρελοί τα βρίσκουμε με τους πεθαμένους.       Το πρόβλημα είναι οι ηλίθιοι. Τώρα πείτε μου που κατοικείται στο πάνω κόσμο, στον  κάτω κόσμο. Τι! Γιατί ρωτάω; Ε, δα πως κάνετε έτσι, ρωτάω να μάθω, θέλω να σας φροντίζω όσο θα είμαι τρελός! Γιατί που ξέρεις, μπορεί έτσι στα καλά καθούμενα να γίνω  και εγώ ηλίθιος.        Να! Φοβάμαι, φοβάμαι, μην με κολλήσουν αυτή την ανίατη αρρώστια. Αυτοί λένε πως μπορούν στο Μπιτς φιτίλι, να μας κάνουν συνεργάσιμους.     Έχουν φάρμακο που μπορούν να μας κάνουν ευνούχους της κινέζικης αυτοκρατορίας.     Βέβαια, αυτοί έχουν τα μέσα και τα έξω.            Κοτζάμ  εταιρία είναι.             Τι! πολυεθνική. Ναι βέβαια, πολυεθνική είναι, όποια πέτρα και αν σηκώσεις από κάτω θα τη βρεις. Τώρα θα απαντήσω στην ερώτηση που μου υποβάλατε. Είπατε τι ήρθα μες στη νύχτα μ αυτό το κρύο και το χιόνι.
Είπα πως θέλω να σας φροντίσω, γι αυτό  πείτε μου τον τόπο που κατοικείται. Είστε κάτω στα έγκατα της γης; Είστε επάνω στα ουράνια;
Τι! Τι είπατε; αυτό δεν το αποκαλύπτετε; Γιατί; Εγώ πως κάθομαι τόση ώρα γυμνός μέσα στο χιόνι και σας δίνω ολόκληρη συνέντευξη ε; Τέλος πάντων ας είναι. Γενηθήτω το θέλημά σας.               Ξέρω εγώ, εσείς οι πεθαμένοι δεν κάνετε αποκαλύψεις, ενώ εμείς οι ζωντανοί έχουμε άλλο ιδίωμα. Βέβαια, βέβαια, εμείς τα λέμε όλα μέσα από τα μέσα μαζικής ηλιθιότητας, αυτό είναι που λεν πληροφορική, πλουραλισμός. Βέβαια, πλουραλισμός.           Η τεχνολογία  κύριοι. Βέβαια, μεγάλο πράγμα η τεχνολογία. Βάζεις τα καλώδια στα αυτιά σου και κοιμάσαι ήσυχος, ακούς μες στο βαθύ σου ύπνου παιδί ούρησε, έφαγε μισή και λίγο από τη μισή μπανάνα. Τελετές, δεξιώσεις, απονομή επάθλων, εισαγωγές όπλων, χορός δισεκατομμυρίων, κασέτες,  χαπάκια, ρευστοποιημένου αργού θανάτου σε κομψά τρίτο - δρομικά αρωματικά μπουκαλάκια, κοινοτικά λυκόσκυλα.     Αυτά λένε πως τα εισάγουμε για να φυλάν τους λύκους στα γήπεδα. Τι, τι είπατε, εσείς δεν κάνετε ούτε εισαγωγές μα ούτε και εξαγωγές; Τότε πως τα φέρνετε βόλτα; Τι παράγετε δηλαδή; Ε! Δεν άκουσα; Τι είπατε Αγγέλους;    Ε! Τέτοια   προϊόντα παράγουμε και εμείς, βέβαια μάλιστα και βελτιωμένα. Να, σαν το υβρίδιο καλαμπόκι αυτό από Γιουγκοσλαβία.               
 Γελάδια  Ολλανδέζικα, λύκο - άγγελοι, ή αντίστροφα, Άγγελο - λύκοι όπως θέλεις τα λες, αυτά τα δύο είναι κοινοτικά προϊόντα, το ενενήντα δύο θα μπαίνουν και θα βγαίνουν.
Να! Πως λέμε: Η εκδήλωση θα γίνει τάδε μέρα τάδε ώρα.       Η είσοδος ελεύθερη. Να, κάπως έτσι θα είναι το ενενήντα δύο.   Καλά εσείς δεν ακούτε τίποτα. Μα που να ακούσετε κάτω από τόσο χώμα.          Ύστερα έχετε και από πάνω τα σκόρδα. Δίκιο, δίκιο έχετε εγώ ο τρελός δεν υπολόγισα καλά φαίνεται.         Εμείς οι τρελοί γεωμετρικά δεν τα πάμε και καλά. Α! δεν σας είπα και το κυριότερο, πως με την χαραυγή του δύο χιλιάδες μετά Χριστού τα κεφάλια μας λεν πως θα τα μετατρέψουν σε νεροκολοκύθα για να γίνουμε και εμείς βελτιωμένοι ηλίθιοι. Θα αναπτυχθούν τα αισθήματα κατωτερότητας, η ατολμία, η αδιαφορία, να σαν τα αγγουράκια του θερμοκηπίου. Η εμβέλειά τους λένε πως θα είναι μεγαλύτερη ώστε να εξουδετερώνει κάθε φαντασία.  Να εσείς θα θυμάστε, που πριν μερικούς αιώνες οι ηλίθιοι μετρούσαν με την     μεζούρα το εμβαδόν της κεφαλής μας και με καντάρια ζύγιζαν τα ποντίκια από τα μπράτσα μας και μετά μας έκαναν εξαγωγή μαζί με τις ελιές και την σταφίδα.
Θανάσης  Παμπόρης
10- 2- 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου